حدیث قدسی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

در حدیث قدسی خداوند متعال می فرماید : ای داوود اگر روی گردانندگان از من می دانستند ؛ من چقدر مشتاقم آنها برگردند ، همانا از خوشحالی جان می دادند .

چوپانی که در هوای سرد،  گله گوسفندانی که ارباب به امانت به او سپرده را گم کرده و حیران وسرگردان و خسته در سرمای شدید کوهستان و در تاریکی شب از

شدت گرسنگی و خستگی بر زمین سرد و تاریک ویخ زده افتاده و در حال جان دادن است ،  اگر بناگاه کسی از راه رسد و بر او روشنایی گیرد و او در گرمای آن روشنایی 

جان گیرد ؛ به او غذا دهد و سیرابش کند ، گوسفندانش را پیدا کند و او را تا خانه اش بدرقه کند ، این چوپان چقدر از این واقعه خوشحال و مسرور می شود که خداوند می

فرماید : اگر بنده ای از بندگان گنهکار من توبه کند وبه سوی من برگردد ؛ من بیشتر از آن چوپان شاد و خوشحال می شوم ، همانا اگر بنده ام این اشتیاق مرا بداند ،از

خوشحالی جان می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, | 9:49 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود